Klik sini

Sabtu, 20 Ogos 2011

Spaghetti Meatball

Best Blogger Tips

Inilah hidangan lunch di bulan posa yang disediakan istimewa dari mr.soulmate yang tercinta. Ada ka patut orang posa yang kena sediakan makan kat orang tak posa. Memandangkan orang tak posa ni sakit yang teruk dan perlu makan ubat setiap 4jam makanya orang posa yang sihat la yang kena sediakan segalanya. Memang terukla sakit kali ni chickenpox dah naik habis satu muka sampaikan kat kulit kepala ni dah takdak tempat dah nak naik, semua naik. Terharu dengan pengorbanan mr.soulmate. Pada hari yang tau sakit ni, mr.soulmate dari utara tanah air terus gegas balik dari tempat keja naik bas datang ke lembah klang nak jumpa buah hati intan payung yang sakit bersendirian ni hehehehe......sweet tak?lagi sewwweeettt bila mr.soulmate yang mandikan dan sapukan ubat Calamine Lotion kat seluruh badan orang sakit.

 Semua gambar kali ni diambil oleh mr.soulmate sendiri sebab orang sakit dah tido terlentang depan tv, tau-tau mr.soulmate kejutkan suruh makan sikit sebab nak makan ubat plak nanti
 
 Nak bagitau bahan dalam ni pun taktau nak cakap sebab semua mr.soulmate yang sediakan. Sebelum ni mr.soulmate ada buat cheesy meatball klik sini dan yang paling sedap tak hinggat masa mr.soulmate buat basil chickenball klik sini dan saya buat burger menara yang tumbang klik sini
 
 Saya sendiri pun taktau samada saya mampu buat semua ni tak kalau mr.soulmate sakit hehehe 

 Mr.soulmate cakap saya takleh makan makanan bergoreng jadi dia grill je semua ni termasuk veggie. Katanya saja lebihkan veggie sebab dia tau saya ni hantu veggie.

Saya tak mampu nak habiskan satu pinggan ni, makan separuh je. Mr.soulmate cakap tak habis takpa sebab sakit. Saya dapat cuti sakit dari doktor 14hari terus balik dengan mr.soulmate sampai raya. Hopefully raya ni dah sihat dan hilanglah semua parut-parut di segenap pelusok atas kulit ni.

3 ulasan:

NajaHmaDi berkata...

terharunya sy...hope nnt soulmate sy pon bleh bwt mcm ni..take care ye Nor.. insyaallah..raya nnt ok la parut2 tu....

Noor Hafirdaus berkata...

hehehe terima kasih.....lepas ni kena sapu bio oil banyak2 hehehehe

Shuhaida Subri berkata...

BLOG ANDA TELAH MENJADI PILIHAN SAYA. KENAPA SAYA PILIH BLOG ANDA ?
http://shuhaidablog.blogspot.com/2011/08/blog-pilihan-saya-ialah.html