Klik sini

Sabtu, 13 Ogos 2011

Sup Sayur

Best Blogger Tips

Today's menu buat veggie soup lagi. Saya sukala sup sayur ni tak menjemukan dan mengeyangkan

 
Bahan-bahannya macam dah nampak dalam gambar dah (sebab tu fokus dekat bukan main nak tunjuk bahan dalam sup tu)
Cara masak pun lagila senang, kalau nak tumiskan bawang dulu kemudian masukkan bahan pun boleh atau rebus air dulu kemudian masukkan bawang dan sayur-sayuran. Kemudian perasakan dengan garam dan gula je, mudah je kan...


Tiada ulasan: