Klik sini

Rabu, 17 Ogos 2011

Cucur Cempedak

Best Blogger Tips
Memang dah lama mengidam nak makan cucur cempedak. Suatu weekend yang indah mr. soulmate pun bawakla sebiji cempedah dari nun jauh di utara. Mr. Soulmate pun dengan bersungguhnya buatkan cucur cempedak kat mrs.soulmate hehehehe.....

Memandangkan tak ada tepung goreng, mr.soulmate pun pakai tepung cucur udang ADABI je buat salut cempedak ni

Mrs. soulmate dah pesan kat mr.soulmate simpan sikit nak buat aiskrim cempedak tapi dia terlupa semua sekali dia goreng. Kalau tidak, lepas ni adalah entry ais krim cempedak .....resepi pinjam dari dapur mat gebu

Pastu dok syiok snap sana snap sini dah kena marah dengan mr.soulmate menyibok dalam dapur bukan pegang senduk ke apa tapi sibuk pegang camera je. Resepi takyahla tulis, tengok gambar pun dah tau nak buat kan......

Tiada ulasan: