Klik sini

Ahad, 31 Julai 2011

ABC Kampung Budaya, Santubong Sarawak

Best Blogger Tips

Apa lagi kalau ronda dari satu ke satu rumah betul-betul di bawah sinaran matahari, best betul kalau menjamu anak tekak ni dengan minuman berais. Lepas habis semua rumah kaum etnik Sarawak ni kami ronda, singgahla kejap rilex2 kat cafe kampung budaya ni. Mat saleh je ramai dalam cafe ni tak kisahla kami pun pelancong jugak. 

So, inilah minuman yang saya pesan, harganya RM3. Presentation dia takla berapa nak menarik macam kat semenanjung tapi tak kisahla janji leh hilangkan kehausan tekak ni. Sluuppp sekali dah habis, tengok jam dah nak dekat pukul 4 petang. Semua pelawat dijemput masuk ke dalam teater untuk menyaksikan persembahan dari penari-penari kebudayaan Serawak.

Tiada ulasan: