Klik sini

Isnin, 2 Mei 2011

Strawberry Smoothies

Best Blogger Tips
Jalan-jalan kat One Utama semalam nampak strawberry merah-merah menyala dok memanggil orang beli. Mata pun tak berkelip tengok strawberry tu lalu dengan pantasnya tarik tangan mr. hubby...."jom kita masuk jap Cold Storage" hehehehe

Lagipun ramai blogger masak kata strawberry Korea ni manis tak macam strawberry Cameron, masam. Sekotak ni ada 13biji berharga RM10.99 @ RM11
Sungguh menyentap hati dan perasaan memandang kecantikan ciptaan tuhan yang bernama strawberry ni...sesekali nak memoyokan diri sendiri
Apa pun basuh dulu sambil berselawat atas nabi, semoga rezeki yang masuk dalam perut ni berkat
Pastu mulakan aktiviti mem-blender kan semua bahan-bahan
  • Strawberry
  • krim pekat
  • low fat milk
  • gula aising
  • ais ketul
Yum....sangat sesuai diminum ketika hari yang terang benderang macam hari ni (panas sangat sampai air-con pun tak off seharian ni)

Tiada ulasan: