Sabtu, 5 November 2011

Sahara Tent Shah Alam


Jom jalan-jalan cari makan pula. Kali ni nak cari makanan arab. Klik link Sahara Tent untuk tengok harga dan gambar makanan kat kedai tu.


Harga biasala standard makanan arabla. Makan berdua kurang-kurang habis 50 ringgit jugak. Makanan kat atas tu dessert kesukaan kami berdua iaitu mahalabia. Harga seketul RM6.90. Resepi mahalabia ni simple sangat sebab bahan-bahannya ialah susu, air rose, gula dan tepung jagung. Masak je semua atas api sampai pekat kemudian simpan dalam peti ais dan hidangkan dengan pistachio, buah atau coklat.


Ini pula makanan kegemaran mr.soulmate setiap kali ke Sahara Tent memang inilah hidangan wajib dipesan. Beryani chicken ni berharga RM22.90

Hidangan kesukaan saya ialah sahara chicken, shisk toulk, musahab chicken dan shagaff. 
Tapi gambar kat atas tu saya makan musahab chicken, harganya RM20.90.

Environment dia pun rasa macam dok kat padang pasir, quiet...tak ramai customer. Makanan dan servis memang memuaskan.

4 ulasan:

Papa-NtiQ berkata...

hi hafirdaus...kebetulan saya baru jer upload semalam gambar2 masa makan kat Sahara Tent ngan famili di cawangan Shah Alam.
Senang2 tu singgah la yer blog saya kat www.blogmakanbest.blogspot.com topik pasal makan makan dan makan 100% hehe...takde topik lain..
Kalu tak keberatan register la sebagai follower blog saya ok TQ TQ TQ bebanyak

atie berkata...

Salam...jemputla ke blog saya ..saya pun g makan kat Sahara B2B..

atie berkata...

Jemput ke blog saya

Hafirdaus berkata...

ok saya nak visit jugak