Rabu, 3 Ogos 2011

Veggie Soup

Bukak posa makan ini je dengan air kosong, kenyang tak hingat jugak. Saya ni hantu veggie tapi kalau ada orang tak suka veggie memang takleh layan sangat blog ni sebab banyak menu veggie je dalam blog ni baru tersedar.

Ayam ni saya goreng dengan cajun, paprika, black pepper dan butter. Kemudian saya ketepikan


Sementara tu saya didihkan air dan saya masukkan spaghetti yang saya patahkan 4. Kemudian baru saya perasakan dengan cili flake, garam, kiub ayam, daun bay dan sos sotong. Bila dah mendidih saya masukkan sayur campur seperti carrot, kubis, cendawan, cili, cauliflower dan ayam goreng tadi


Ok dah siap hidangan yang lengkap untuk berbuka puasa. Karbohidrat dari spaghetti, protein dari ayam dan zat dan vitamin dari sayur-sayuran.
Selamat berbuka puasa

Tiada ulasan: