Rabu, 10 Ogos 2011

Beef Noodle @The Spring Mall Kuching

Maafla entry ni agak lambat disiarkan sebab gambar yang tak cantik disebabkan masalah teknikal terutamanya kurang pencahayaan. 
Hari ke-2 saya di Kuching, saya dan mr.soulmate singgah kejap kat The Spring Mall semata-mata nak beli tiket Harry Potter tayangan midnight. Memandangkan kami baru nak bertapak di Kuching, kami jalan-jalan cari makan dulu. Kami meneruskan tapak kaki ni ke food-court sebab nak cari makanan local kat sini. Dalam pala hotak saya ni dah terbayangkan nak makan home-made noodle kat sini yang dikatakan lebih sedap.

Kedai pertama yang saya nampak dari jauh kedai beef noodle, home-made noodle lagi heheheehe memang menepati citarasa. Rupanya masa saya cek balik kedai makan best kat Malaysia ni, kedai ni dapat ranking ke-27 ok la memang pilihan bijak.


Mr.Soulmate lak kena cari nasi so, dia makan nasi lemak je

Tiada ulasan: